Uncategorized

אריזות קרטון למטרות שונות

אריזות קרטון וקופסאות לכל מטרה

אריזות וקופסאות קרטון יכולות לשמש למגוון רחב של מטרות ובין היתר: לאחסון של מוצרים מסוגים שונים, למיתוג של חברות ועסקים וגם לצרכים פרטיים שונים כמו לצורך אריזת מתנות וכיוצא בזה.
בזכות טכנולוגיית דפוס מתקדמת, ניתן כיום להדפיס על גבי אריזות קרטון מגוון רחב של אלמנטים גרפיים וליצור לקופסאות, מיתוג איכותי ומרשים – אשר בכוחו לקדם ולפרסם את החברה אשר עומדות מאחוריו.
בכדי ליהנות מכל היתרונות הטמונים בקופסאות קרטון ואריזות ממותגות, חשוב מחד, לשים דגש על איכות הקרטון ולוודא שמדובר בחומר המתאפיין בעמידות, באיכות גבוהה וביכולות לשמור על המוצר אשר יאוחסן בתוכו ומאידך, ההדפסה חייבת להתאפיין גם היא באיכות גבוהה, מה שיבטיח שהצבעים לא ידהו לאחר זמן קצר וניתן יהיה ליהנות מהאריזות קרטון לאורך תקופת זמן ארוכה.

כל אחד והדרישות שלו

כאשר זה נוגע לנושא של אריזות קרטון ממותגות, לכל אחד תהיה רשימת דרישות פרטנית משלו. הדרישות הללו יכולות להיות סביב נושאים שונים כמו: המידות של אריזות הקרטון (באשר מדובר בקופסת קרטון המיועדת לאחסון מוצר מסוים, יש חשיבות למידות המדויקות של אותו הקרטון), כמובן גם לצורת הקופסא לחיתוכים, לסגירה, לכמות הקופסאות הנדרשות וכמובן, גם לאלמנטים הכביכול הקטנים ביותר, יש חשיבות – לכן, חשוב להבין בשלב הראשון את מלוא הדרישות והצרכים מאותן קופסאות בטרם ביצוע ההזמנה.
חשוב לציין שמי שלא מצליח לדייק את הצרכים או הדרישות שלו מאותן אריזות קרטון, חשוב שיפנה לקבלת ייעוץ מקצועי בטרם ביצוע ההזמנה – חברות דפוס רבות, מאפשרות ללקוחות שלהם.

מענה על אותן הדרישות

כל מי שיתחיל לשים לב לאריזות קרטון אשר אורזות מוצרים שונים, יגלה עד כמה המיתוג והעיצוב של הקופסאות התקדם והשתפר ברבות השנים – כאשר הטכנולוגיה המתקדמת בשילוב עם מקוריות ויצירתיות, מאפשרים ליהנות מתוצאות מרשימות ומיוחדות.
כמובן, שלאחר הבנת הדרישות והצרכים מאותן אריזות קרטון, קיימת חשיבות גבוהה לוודא שחברת הדפוס אשר נבחרת לצורך המטרה, אכן ערוכה להעניק את המענה האיכותי על אותן דרישות – וכחלק מכך, מחזיקה ברשותה ציוד טכנולוגי חדיש ומקפידה לעובד עם חומרי גלם משובחים.

למבחר אריזות קרטון של קמפוס>>

אריזות קרטון – איכות ונראות

כבר שנים רבות שקרטון מהווה את חומר הגלם המרכזי בו נעשה שימוש לצורך אריזות של מוצרים ולמטרות קד"מ שונות.
מה שכן, הקופסאות עברו גלגולים שונים, עם הזמן ועם השנים והרבה בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, הקרטון מהווה כחומר גלם איכותי ועמיד יותר.
מעבר לכך, ניתן לראות את השינויים הטכנולוגיים גם באיכות ההדפסה על גבי הארגזים וגם בתוצאות הסופיות המרשימות של עיצוב הארגזים.
כך יוצא, שכיום, כל מי שמעוניין להשתמש בקופסאות קרטון לצורך מיתוג העסק, עתיד לגלות אין סוף של אפשרויות, אשר באות לידי ביטוי במגוון צבעים, גדולים וצורות וכל האפשרויות הללו נתונות אך ורק לבחירותיו ולהעדפותיו וכמובן, שגם התוצאה הסופית, תשען אך ורק על העדפותיו ודרישותיו של המזמין – אשר 2 הדגשים היחידים אותם הוא צריך לשים יהיו על הבנת מלוא הצרכים שלו ועל בחירה מושכלת ונבונה באותה חברת דפוס, ממנה תתבצע ההזמנה.

דגש על הפרטים הקטנים

כאשר מדובר בהדפסה על אריזות קרטון ממותגות, יש חשיבות רבה גם לפרטים הקטנים, אשר יבואו לידי ביטוי בפרמטרים כמו: מיקום ההדפסה (יש לא מעט חברות אשר יסתפקו בהדפסה של לוגו בלבד על גבי קרטון גדול ולכן, למיקום של הלוגו תהיה חשיבות גבוהה), הצבע של האלמנטים הגרפיים, הצבע של הקרטון, ההשתלבות של שני הצבעים גם יחד וכיוצא בזה.
הבנת מלוא הדרישות והצרכים מאותן אריזות קרטון, תאפשר להשיג תוצאה איכותית ומרשימה במיוחד.
חשוב לציין שאותו דגש אמור להיות מושם גם על איכות הקרטון ,כאשר הקרטון אמור להיות מותאם למוצר אותו הוא אמור לאחסן.

התוצאה הסופית

עצם ההבנה כי לקופסאות קרטון יכולות להיות השפעה רבה על המיתוג של העסק, תגרום לבעלי עסקים אשר מעוניינים באמצעי זה, לתכנן בצורה מוקפדת את הנראות והעיצוב של הקרטון ולקבל בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.
כמובן שבעת הצורך, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע מטעם החברה, אשר יחזיק בידע ובכלים להבין את מלוא הדרישות והצרכים של הלקוחות וכחלק מכך, יסייע לו בסופו של דבר ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר האפשרית.