Uncategorized

הדפסה על מדבקות – טיפים ורעיונות

לא משנה מהי הסיבה בגינה אתם זקוקים לשירות של הדפסה על מדבקות, כיום, בעידן האינטרנט, אתם יכולים ליהנות מהשירות בצורה קלה ומהירה, כאשר ההזמנה מתבצעת דרך הרשת ומגיעה עד אליכם.
יחד עם זאת, אם תרצו להבטיח תוצאה אשר תענה על שביעות רצונכם המלאה, באפשרותכם ליישם את הטיפים הבאים:

תכנון מקדים

מדבקות הן לרוב קטנות בשטחן ולכן, אם אתם מעוניינים שהם יכללו מידע כלשהו, חשוב להקפיד שאותו המידע יהיה מינימאלי ולכן, כדאי לתכנן את פרטיו בקפידה.
זכרו, שעומס רב של מידע, עלול לפגוע בתוצאה ולכן, מומלץ לוותר על הפרטים שניתן להסתדר בלעדיהם.

מיתוג נכון

אם אתם זקוקים לשירות הדפסה על מדבקות עבור עסק, חשוב שתקפידו להתאים את המדבקה למיתוג או ל"רוח" העסק – ניתן להשיג את המטרה באמצעות בחירה נכונה של גוונים או צבעים, פונטים וכמובן, בחירת המידע אשר יופיע על המדבקה – לדוגמא, אם אתם עורכי דין או רואי חשבון עצמאיים אשר מבקשים ליהנות ממדבקות אלגנטיות ומרשימות, יכול להיות שתגיעו למסקנה שאתם מעדיפים מדבקה סולידית ונקייה אשר כוללת רק את שמכם ואת מספר הטלפון שלכם.

יצירתיות ומקוריות

כאשר מדובר בהדפסה על מדבקות, היצירתיות והמקוריות יכולה לבוא לידי ביטוי בפרטים הקטנים. כך לדוגמא, מספיק שתבחרו צבע אשר נחשב לפחות שגרתי עבור המדבקה והשגתם את המטרה, אפשרות נוספת היא משחק עם הפונטים. בכל מקרה, חשוב לא להגזים, מכיוון שעודף פרטים ואלמנטים, עלול לגרום לכך שהמדבקה תפספס את המטרה.

הקפדה על איכות

אם האיכות של המדבקות חשובה עבורכם במיוחד, יש דרכים שונות לשדרג אותן ולהעלות את איכותן. אחת האפשרויות העומדות לרשותכם היא לבחור במדבקות פוליאסטר, אשר ידועות באיכותן הבלתי מתפשרת.
כמובן, שגם בחירה מושכלת ונבונה באותה חברת דפוס אשר תבצע עבורכם את העבודה, תשפיע במידה רבה על איכות ונראות המדבקות.
אז גם אם תבחרו ליישם את כל הטיפים וגם אם רק את חלקם, אם אתם זקוקים לשירות של הדפסה על מדבקות באיכות בלתי מתפשרת, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה.

הדפסה על מדבקות ממותגות

אפשר להבחין בהן על גבי השמשות האחריות של מכוניות, על חלונות הראווה, על גבי אריזות ומוצרים ולעיתים גם על גבי דלתות בחדרי מגורים או במשרדים.
אין ספק שכל אחד מאתנו נתקל לא מעט במדבקות ממותגות, אבל בכדי שאותן המדבקות אכן "יעשו את העבודה" וימשכו את תשומת לבם של החולפים על פניהם, קיימת חשיבות גבוהה, לקבל את כל ההחלטות לגבי העיצוב והנראות שלהן בקפידה.
השלב הראשון בהליך יצירת מדבקות ממותגות יהיה להבין, מהי המטרה שלהן? האם הרצון יהיה להדפיס מדבקות למיתוג העסק, האם הרצון הוא במדבקות מיוחדות ומשעשעות, אשר יחולקו כמתנה ללקוחות והעובדים. בשלב הזה, חשוב גם להבין להיכן המדבקות מיועדות: לרכבים, לחלונות ראווה וכיוצא בזה. לתכנון ראשוני זה, תהיה השפעה רבה על התוצאה, לכן, חשוב לשים עליו דגש נרחב.

יצירתיות היא שם המשחק

מכיוון שברוב המקרים, השטח של המדבקות יהיה קטן יחסית, חשוב לתכנן בקפידה מה להדפיס על גביהן.
מחד, חשוב לא להגזים עם אלמנטים עיצוביים ועם פרטים, מכיוון שהתוצאה יכולה להיות עמוסה מדי ולגרום לאנשים לפספס את הפואנטה של המדבקה.
מאידך, בחירות יצירתיות בכל מה שקשור להדפסה על מדבקות, יכולות להיות מבורכות וכאן חשוב לציין שיצירתיות יכולה לבוא לידי ביטוי בפרמטרים כגון: צבע המדבקה, סלוגן שנון ו/או משעשע אשר יהיה מודפס על גביה, חיתוך מיוחד וכיוצא בזה.
ניתן להיעזר בשירותיהם של קופירייטר ו/או מעצב גרפי מוכשר לצורך השגת התוצאה המבוקשת. אפשרות נוספת היא פשוט להשקיע מחשבה בעיצוב המדבקה ולקבל בסופו של דבר תוצאה איכותית, אשר מעביר את המסר בצורה האופטימאלית.

אך לא על היצירתיות לבדה..

אומנם ליצירתיות יש חשיבות והשפעה על התוצאה הסופית של נראות המדבקה, אך לצד הפרמטרים הללו, חשוב לשים דגש גם על איכות המדבקה.
מומלץ לבחור את בית הדפוס בצורה מושכלת ונבונה ולוודא באלו טכנולוגיות היא עושה שימוש לצורך המטרה, כמו גם טיב ואיכות חומרי הגלם על גביהם היא מדפיסה את המדבקה.
דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר את קבלת התוצאות הטובות ביותר בהליך הדפסה על מדבקות.