Uncategorized

מולטי קיוב – המתקן האופטימלי לקד"מ

מולטי קיוב הינו המתקן האופטימאלי לקד"מ

מעוניינים להזמין מתקן מולטי קיוב? אחת השאלות הראשונות שיכולות לעלות היא מה אתם עתידים לקבל?
ובכן, מתקן מולטי קיוב כולל את מתקן התצוגה עצמו – אשר מורכב מ-2 חלקים מרכזיים: זרוע טלסקופית העשויה מאלומיניום ויריעת בד.
בנוסף, מקבלים את שירות ההדפסה על גבי הבד – כאשר ההדפסה תלויה בדרישות הפרטניות של המזמינים, ברוב המקרים, מטרת המתקן היא למתג עמדה או במה ולכן, ההדפסה תהיה של הלוגו ו/או אלמנטים נוספים/ אחרים המתקשרים למיתוג החברה.
ברוב המקרים, זוכים לקבל גם תיק נשיאה, אשר המתקן אמור להתקפל לתוכו, מה שמאפשר לקחת בקלות את המתקן ממקום למקום.
כמובן, כל אחת מהחברות אשר מציעות מולטי קיוב, יכולות להציע אלמנטים קצת אחרים ולכן, כדאי לוודא מה בדיוק אתם עתידים לקבל.

חשיבותה של ההדפסה על גבי המולטי קיוב:

אחד הדגשים המרכזיים ביותר במתקן מולטי קיוב, נוגע לאיכות ההדפסה. כאמור, ברוב המקרים המתקן יכלול שמשונית או בד וחשוב שהחברה הנבחרת תחזיק בציוד דפוס מתקדם וחדשני, אשר יאפשר לה לבצע הדפסה באיכות גבוהה על חומרי הגלם הרלוונטיים.
כמובן שחשוב להקפיד ולהעביר לחברת הדפוס קובץ מדויק ומקצועי של העיצוב שאתם מעוניינים שיודפס על גבי הבד – הבנה מלאה ומקיפה של מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותו מתקן, יאפשר לכם להעביר את אותו המידע לחברת הדפוס ויאפשר לה ליהנות בסופו של דבר מהתוצאה הטובה ביותר.

מולטי קיוב קד"מ איכותי:

מתקן מולטי קיוב מהווה מתקן קידום מכירות איכותי במיוחד, כאשר ביחס לעלות שלו, ניתן ליהנות מתועלת גבוהה במיוחד.
כמובן, שבכדי ליהנות מהתועלת המקסימאלית, חשוב לשים דגש על כל אותם הפרמטרים אשר יבטיחו מתקן באיכות גבוהה ואת התוצאה הסופית הטובה ביותר – אשר תבוא לידי ביטוי במיתוג חזק ואיכותי, מהסוג שיהיה קשה להתעלם ממנו.
אז רגע לפני שאתם מזמינים מתקן מולטי קיוב, חשוב שתכירו לעומק את המתקן על כל התועלות שלו, בשלב הבא, תקפידו לבחור בצורה מושכלת ונבונה את חברת הדפוס אשר מציעה את המתקן ובשלב האחרון תבצעו את ההזמנה – אם תקפידו על כל השלבים הללו, תוכלו ליהנות בסופה של הדרך מהמוצר הטוב ביותר.

מולטי קיוב – מגוון יתרונות ותועלות במתקן אחד

כל מי שמעוניין להקים עמדה בתערוכה, צריך לדאוג להחזיק ברשותו ציוד מתקדם וחדשני, אשר מחד יסייע למתג את העמדה ולמשוך את תשומת ליבם של הנוכחים ומאידך, גם יהיה קל ונוח להעברה ולנשיאה.
כך יוצא, כי מתקן מולטי קיוב, מהווה כיום את אחד מהאלמנטים הנוחים והאיכותיים ביותר למטרה.
המתקן מציע משטח פרסום איכותי, כאשר ניתן להתאים את המשטח לתנאי השטח המשתנים ולכוון את המתקן בקלות לגובה והרוחב הרצויים.
מדובר כאמור, במתקן איכותי ונוח לשימוש, אך בכדי ליהנות מכל קשת היתרונות שהוא טומן בחובו, חשוב לדאוג להזמין אותו מחברה מקצועי ומנוסה, הערוכה לספק את הפתרון הטוב ביותר בתחום זה.

מולטי קיוב ויתרונותיו

מי שתר אחר מתקני תצוגה לתערוכה, יגלה לא מעט אפשרויות אופציונאליות, כאשר היתרונות של המולטי קיוב על פני האפשרויות האחרות הם רבים, מגוונים וכוללים בין היתר: אפשרות לנשיאה קלה (באמצעות תיק ייעודי המצורף למתקן), הקמה פשוטה ומהירה (אין צורך בידע טכני מקדים), אפשרות לכיוונן המתקן בקלות ובמהירות באמצעות זרוע טלסקופית וכאמור, התועלות הבולטות ביותר של המתקן באות לידי ביטוי בכל מה שקשור לנראות, כאשר מולטי קיוב נועד ברוב המקרים לעיצוב של קירות התצוגה או לשמש כרקע לגב של הבמה.
יתרון נוסף של מתקן מולטי קיוב יבוא לידי ביטוי ביחס של עלות – תועלת, מדובר במתקן הנחשב לזול ביחס לתועלות וליתרונות הרבים והמגוונים אותם הוא טומן בחובו – כאשר בראש ובראשונה, האפשרות למתג את העמדה או לגרום לכך, שהעוברים והשווים לא יוכלו להתעלם ממנה.

מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של מתקן מולטי קיוב?

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של מתקן מולטי קיוב, תשמחו ודאי לגלות כי אתם נמצאים בכתובת הנכונה עבור המטרה.
מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם חברת "קמפוס" אשר מתמחה במתן פתרונות תצוגה ודפוס איכותיים ומתקדמים, אשר מותאמים באופן פרטני לדרישות של הלקוחות.
צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירותי ייעוץ מקדימים, בכדי שתזכו למענה הטוב ביותר על צרכיכם, אותו תוכלו לקבל.

למבחר מולטי קיובים של חברת קמפוס >>