Uncategorized

מתקני טראס – מערכות התצוגה שחשוב להכיר

כל מי שיצא לו להשתתף בשנים האחרונות במסיבות עיתונאים, תערוכות, כנסים או אירועים עסקיים מסוגים שונים, ודאי נתקל באותם מתקני טראס.
מדובר באותן מערכות תצוגה מרשימות, הממוקמות לרוב באזור גב במה או עמדה וייעודן למתג את האירוע בצורה מרשימה ומלאת נוכחות.
מתקני טראס או ביתני טראס נחשבים לחזקים ועמידים במיוחד, הם נוחים לשינוע ולהרכבה ונוסף על כך, קיימת אפשרות להתאים אותם באופן פרטני לדרישות וצרכי המזמינים – היתרונות הרבים לצד העובדה, שיחסית לתועלות הרבות שלהם עלותם נמוכה, הופכים אותם להיות יותר ויותר נפוצים בתערוכות, כנסים ובאירועים מסוגים שונים.

הרכבת ביתני טראס

מעוניינים בטראסים?

לא משנה מהי הסיבה בגינה עולה הצורך באותו מתקן טראס, האם עבור מסיבות עיתונאים, האם הצורך הוא באותם טראסים לאולמות תצוגה או לכל מקום או אירוע אחר – המטרה המשותפת לכל המחפשים, תהיה ליהנות מאותם מתקני טראס, אשר יתאפיינו באיכות בלתי מתפשרת, ובנראות מרשימה – אשר תבוא לידי ביטוי אין בנראות של המתקן עצמו והן באיכות ההדפסה.
אז החדשות הטובות שכל מה שצריך לעשות בכדי ליהנות מהתועלות של מתקני טראס, זה פשוט לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה.
חברה מקצועית ומנוסה, האוחזת ברשותה טכנולוגיה חדישה, תדע לספק את התוצאה הטובה ביותר.

מתקני טראס – לאירועים שונים

מתקני טראס או ביתני טראס, יכולים להיות שימושיים למגוון רחב של אירועים. בזכות היתרונות הרבים שלו והעבודה שהוא מחד קל משקל ונוח לשינוע ומאידך איכותי ומרשים במיוחד, יותר ויותר חברות ועסקים בוחרים להשתמש בו בכדי למתג עמדה או במה באירועים שונים, כאשר בין האירועים הנפוצים ביותר, ניתן לציין את הבאים:
מתקני טראס למסיבות עיתונאים – בהליך קיום מסיבות עיתונאים ובעיקר כאלו המסוקרות על ידי גורמי מהטלוויזיה, מושם דגש משמעותי על נושא המיתוג והנראות של הבמה. מתקני טראס, יהוו כבחירה הנכונה ביותר, למיתוג הבמה, כאשר הטראסים יהוו למעשה את גב הבמה וישמשו בתור רקע ממותג עבור הדוברים באותה המסיבה.

מתקני טראס לתערוכות וכנסים

מתקני טראס מהווים כיום את אחת ממערכות התצוגה הפופולאריות והבולטות ביותר בתערוכות ובכנסים. הסיבות לכך, טמונות הן בנראות המרשימה והבולטת שלהן, הן בנוחות השינוע, ההרכבה והפירוק והן בשל איכותם הגבוהה – מה שמאפשר ליהנות מהם לאורך תקופת זמן ארוכה.
טראסים לאולמות תצוגה
יותר ויותר חברות, מכל הענפים והתחומים, מגלות בשנים האחרונות כי טראסים מהווים פתרון איכותי ומרשים במיוחד למיתוג של אולמות תצוגה, וכחלק מכך, טראסים מככבים כיום באולמות תצוגה רבים ומושכים כמובן, את תשומת לבם של כל המבקרים.

סטנד טראס לאירועים

סטנד טראס יכול להגיע בגדלים שונים, כאשר ניתן להתאים אותו באופן פרטני לשילוט עבורו הוא מיועד. מהסיבה הזאת, טראסים מהווים כפתרון מיתוג אופטימאלי, לכל סוגי האירועים העסקיים. הטראס הינו בולט ומרשים ולכן, בכוחו למשוך את תשומת לבם של כל באי האירוע. מעבר לכך, הוא נחשב ליציב במיוחד וכחלק מכך, גם בטיחותי לשימוש.
בעת הזמנת מתקן טראס, חשוב לספק לנציגים מטעם החברה, את כל המידע והפרטים על הטראס המבוקש – עבור איזו מטרה הוא מיועדת, דרישות מיוחדות לגבי המידות שלו וכמובן, האלמנטים הגרפיים אשר יודפסו על גביו. בחירה מושכלת ונבונה בחברת דפוס מקצועית ומנוסה, תבטיח בסופו של דבר את קבלת התוצאה הטובה ביותר – וחשוב לזכור כי בזכות האיכות הגבוהה המאפיינת אותו מתקן טראס, יכול לשמש לאורך שנים רבות.

אז מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם מערכות התצוגה, יכול אולי להיבהל מהמחשבה על הרכבה עצמאית של מערכת שכזאת.
אבל, החדשות הטובות הן שהרכבת מתקני טראס היא פעולה פשוטה ומהירה, מספיק לראות סרטון כיצד ההליך מתבצע ולהבין עד כמה זה קל.
חשוב לציין כי טראס קל משקל ולכן, גם שינוע המערכת יכול להתבצע בצורה קלה.למעשה הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית מאפשרת ליהנות כיום ממערכות תצוגה מרשימות במיוחד, מבלי שיהיה צורך לעמול שעות ארוכות או להזמין צוות מרכיבים מקצועי, על מנת שזה יבצע את ההרכבה. למעשה, בכדי ליהנות מכל התועלות של סטנד טראס לאירועים או לתערוכות וכנסים, לא צריך ידע טכני מקדים. מיותר אולי לציין שבדומה להרכבה, גם הליך פירוק המערכת, הינו פשוט במיוחד לביצוע.