מתקני תצוגה מסחריים והשילוב בין פרקטיקה ונראות
המשותף לחנויות, נקודות מכירה ועמדות בכנסים ותערוכות, טמון בחשיבות הגבוהה שיש לסדר ולנגישות למוצרים אשר מוצגים באותו בית עסק.
במקום הזה נכנסים לתמונה, מתקני התצוגה למיניהם, כאשר, הודות להם, ניתן להציג את המוצרים בצורה מסודרת ומרשימה – כאשר צורת הצגה שכזו, עתידה למשוך תשומת לב ולעודד מכירות.
יש לא מעט סוגי מתקני תצוגה ובין היתר: סטנדים, פירמידות, מתקני תצוגה שולחניים והרשימה עוד ארוכה.
חשוב להבין מהם הסוגים המוצעים ולבחור את אותם מתקני תצוגה, אשר יענו בצורה הטובה ביותר על הדרישות והצרכים, כאשר יש להקפיד ולבחור במתקני תצוגה אשר יהיו מחד פרקטיים ונוחים לשימוש ומאידך מרשימים – כמובן, שגם פרמטרים כמו איכות ועמידות, יהוו כפרמטרים חשובים ובעלי השפעה על הבחירה.
חושבים על כל הפרטים
לצד פרמטרים כמו איכות, נראות ונוחות, חשוב לשים דגש גם על נושאים כמו:
• נוחות השינוע – במידה והצורך הוא להעביר את אותם מתקני תצוגה ממקום למקום, כמו במקרים של מתקנים אשר מיועדים לתערוכות, חשוב לוודא שהמתקנים הינם נוחים וקלים לנשיאה ממקום למקום.
• נוחות הפירוק וההרכבה – חשוב לבחור במתקני תצוגה נוחים לפירוק ולהרכבה בעיקר בשל העובדה שלעיתים אדם אחד בלבד יידרש לעשות את העבודה המדוברת.
• עמידות – מתקני תצוגה אמורים לשמש לתקופת זמן ארוכה ולכן, כדאי לבדוק מאלו חומרי גלם הם עשויים ומהי רמת העמידות שלהם מפני פגעי מזג האוויר ונזקים אחרים להם הם יהיו חשופים.
• יחס עלות תועלת – מומלץ לתכנן את התקציב אשר מיועד למתקני התצוגה ובהליך הבחירה, לקחת בחשבון את יחס העלות לעומת התועלת – כידוע מתקנים באיכות גבוהה יותר, יהיו בדרך כלל יקרים יותר.
מיתוג איכותי בעלות משתלמת
כיום, ממש אין צורך להשקיע סכומי כסף גבוהים בכדי ליהנות ממתקני תצוגה שהם גם פרקטיים מחד, וגם יכולים לתרום תרומה גדולה למיתוג העסק מאידך.
כל מה שצריך לעשות זה להכיר את כל האפשרויות והחידושים אשר מוצעים בתחום, לבצע בחירה, לתכנן את העיצוב ולהזמין את המתקן שהוא כבר ממותג ומוכן לשימוש – כאשר מתקן באיכות גבוהה, יכול לשמש לתקופת זמן ארוכה.
מתקני תצוגה – השפעתם על הנראות
בעת תכנון מקדים של נקודות מכירה, ביתנים או עמדות בכנסים ותערוכות, המחשבה תתמקד בדרך באמצעותה ניתן להתבלט על פני המתחרים וביצירת עמדה ממותגת, מקורית ומרשימה, אשר בכוחה גם למשוך את העוברים והשבים וגם לתרום למוניטין.
דגש חשוב נוסף בתכנון עמדה או נקודת מכירה, נוגע לפשטות ולקלות של "העמדת" העמדה, כאשר במקרים רבים, כוח האדם אשר יוקצה למטרה יהיה אדם אחד או שניים ולא תמיד יהיו להם יכולות טכניות מיוחדות.
אז החדשות הטובות הן, שכיום ניתן ליהנות ממתקני תצוגה איכותיים, ממותגים ונוחים לשינוע, התקנה והרכבה, במחירים הוגנים.
הטכנולוגיה המתקדמת תרמה לייעול הליכי הייצור וההדפסה והיא זאת שמאפשרת למעשה, לייצר מתקני תצוגה איכותיים ומרשימים בעלות יחסית נמוכה – כאשר את ההוזלה בעלויות, מרגישים בסופו של דבר גם לקוחות הקצה.
אי אפשר להתעלם
מתקני תצוגה ממותגים, יכולים כאמור, להתאפיין בנראות מרשימה ואטרקטיבית במיוחד. הנראות הזאת תבוא לידי ביטוי באיכות ההדפסה, ברזולוציות של הצבעים ואפשרות להתאים את התוצאה הסופית לדרישות ולצרכים של המזמינים.
בשורה התחתונה, אם עושים הכול כמו שצריך וזה אומר, בחירה מושכלת ונבונה באותם מתקני תצוגה, ניתן ליהנות בסופו של תהליך ממתקני תצוגה, נוחים, איכותיים, מרשימים ומתקדמים – מהסוג שאי אפשר יהיה להתעלם מהם.
חדשות אף יותר טובות, טמונות בעובדה שמתקנים אלו מתאפיינים באיכות גבוהה במיוחד, כך שניתן ליהנות מהם לאורך תקופת זמן ארוכה.
בחירה חכמה בחברת הדפוס
מתקני תצוגה עכשוויים טומנים בחובם שורה ארוכה של יתרונות ותועלות, אך יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל אותן התועלות, יש חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה של אותם מתקני תצוגה.
יש לבחור בחברה מקצועית ומנוסה, אשר מציעה מגוון סוגים של מתקני תצוגה לבחירה ומרכזת תחת קורת גג אחת גם את שירותי ההדפסה – כך שתקבלו ממנה בסופו של דבר את המתקנים שהם כבר מוכנים לשימוש.
בעת בחירת החברה, כדאי ומומלץ לשים דגש גם על טיב השירות של החברה, מכיוון שנושא השירות ישפיע על מהירות האספקה ועל מידת הזמינות לשאלות או לקבלת מידע נוסף.