Uncategorized

רולאפ – פשטות ואיכות

כיום, כל מי שמחפש פתרונות מתקדמים למיתוג עמדה, ביתן, במה או נקודת מכירה, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות.
אחת האפשרויות הנפוצות ביותר, היא מתקן רולאפ – מדובר למעשה בפוסטר ממותג, אשר יכול להגיע בגדלים שונים, אשר מחובר למתקן חזק ויציב, אשר מחזיק אותו ומאפשר להתאים אותו לצרכים המשתנים של המציגים. בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים ברולאפ, חשוב לתכנן בקפידה את עיצוב הפוסטר – כאשר ניתן לעצב באופן עצמאי או להיעזר בשירותיו של מעצב למטרה. מעבר לכך, חשוב להזמין רולאפ מחברה המתחייבת הן על איכות המתקן עצמו והן על איכות ההדפסה – אשר תשפיע באופן ישיר על הנראות של הרולאפ.

היופי שבפשטות

רולאפ מהווה למעשה מתקן פשוט, הוא מורכב ממוט וממתקן נגלל, מה שכאמור, מאפשר להעמיד אותו בכל מקום.דווקא הפשטות הזאת, מהווה אולי את מקור היתרונות הרבים של מתקן זה הבאים לידי ביטוי בנוחות השינוע של המתקן ממקום למקום, באפשרות להציב אותו בצורה פשוטה ומהירה ובעובדה שהוא יכול להתאים למגוון רחב של מקומות ואירועים: תערוכות, נקודות מכירה בקניונים, אולמות תצוגה, כנסים ועוד..העובדה שהחברה מחזיקה ברשותה רולאפ, יכולה לאפשר לה שקט נפשי, בידיעה שלא משנה היכן היא תבחר להציג או להופיע, יש לה פתרון איכותי ומרשים, אשר בכוחו למתג את העמדה אותה היא תציב ולהפוך אותה למרשימה ובולטת על רקע המתחרים.

רולאפ כאמצעי להעברת מידע

יתרון נוסף של מתקן רולאפ טמון בחופש להדפיס על גבי הפוסטר או הכרזה, כל אלמנט גרפי או מידע. כך שניתן להסתפק בשם החברה, לוגו ותמונה וניתן גם להשתמש ברולאפ על מנת להעביר מידע – לדוגמא, לספר על מוצרים או על שירותים חדשים, לדווח על הנחות ומבצעים וכיוצא בזה.
כאן חשוב לציין שרוב חברות הדפוס המציעות רולאפ, מעמידות לרשות הלקוחות כלי אינטרנטי קל ונוח לתפעול, כאשר ניתן להשתמש בו על מנת לעצב את הפוסטר שעל גבי הרולאפ.
כאמור, מי שמעוניין בעיצוב מקצועי יותר, יוכל כמובן, לשלוח לחברה דרך הרשת את העיצוב המוכן והחברה תדאג להדפיס אותו על גבי הפוסטר.

רולאפ – מתקן אחד, מגוון יתרונות

אם בעבר, בכדי ליהנות ממתקן רולאפ, היה צורך להגיע פיזית לבית הדפוס, להסביר לנציג פרונטלי את כל הצרכים והדרישות מהמתקן ולאחר מכן, להמיתן תקופת זמן קצרה עד לקבלת ההזמנה, כיום, המצב שונה לגמרי.
כיום, חברות דפוס, מציעות ללקוחות שלהם פלטפורמה אינטרנטית זמינה, דרכה ניתן לקבוע מהם התמונות, האלמנטים הגרפיים והכיתוב אשר יופיעו על גבי מתקן הרולאפ.
כמובן, שקיימת אפשרות לעשות שימוש גם בפורמט של עיצוב מקצועי, להעביר אותו לבית הדפוס דרך הרשת ולקבל בסופו של דבר את המוצר המוגמר – לעיתים בתוך פרק זמן קצר של ימים בודדים ואף פחות מכך.

ההדפסה על גבי רולאפ

ההדפסה על גבי רולאפ מתבצעת באמצעות דפוס דיגיטלי – כאשר, ברוב המקרים, נהוג להגן על ההדפסה באמצעות שכבת ניילון ייעודית – אשר אמורה להגן הן על ההדפסה והן על המתקן לאורך זמן. ניתן להזמין את הרולאפ בגדלים ובמידות שונות, כאשר באמצעות טכנולוגיות כמו דפוס דיגיטלי בפורמט קטן או דפוס דיגיטלי בפורמט גדול, ניתן ליהנות מתוצאה מרשימה ואיכותית במיוחד.
בכדי ליהנות מהתוצאה האיכותית ביותר, מומלץ לבחור בצורה מושכלת ונבונה את אותה החברה אשר מציעה את מתקני הרולאפ הממותגים – כאשר חברות מתקדמות, יאפשרו ללקוחותיהן ליהנות מתוצאות המותאמות באופן פרטני לדרישות הלקוחות ויתאפיינו בצבעים חזקים, באלמנטים גרפים ברורים וברזולוציות גבוהות.

רולאפ לכל מקום ולכל אירוע

מתקן רולאפ הוא קל משקל, הוא מתקפל ולכן, הוא גם קל לשינוע ממקום למקום. הוא פשוט להרכבה ולפירוק, ניתן להתאים אותו לכל עמדה, ביתן, במה או נקודת מכירה.
זאת הסיבה שכל חברה או עסק, מכל ענף, יכול להפיק שפע של תועלות ממתקן הרולאפ ובראש ובראשונה, מעמדה ממותגת ומרשימה במיוחד.
איכות החומרים מהם עשוי אותו המתקן, כמו גם איכות ההדפסה, יאפשרו ליהנות מהמתקן על כל יתרונותיו ותועלותיו, לאורך תקופת זמן ארוכה (לעיתים, גם למשך שנים) – הדבר היחיד שיכול להשתנות הוא כמובן, המיתוג או המידע אותו מעוניינים להפיץ באמצעות הרולאפ – וברגע שמאתרים חברת דפוס מקצועית ומנוסה, אשר עושה שימוש בטכנולוגיית דפוס מתקדמת לצורך המטרה, יש גם כתובת אליה ניתן לפנות לגבי כל הזמנה.

דוגמאות של רולאפ >>